Sunday, August 9, 2009

1 4 2 months (+_+)

Alhamdulillahi wassalamu 'ala nabiy..

Dah nak dekat 2bulan tak tulis pape, rase cam da kering lak otak ni. Aku baru habis bace Muslim Manga ni (komik Islamic keluaran cjil), mantop r adik2 gen9! Ada sorg kawan ni dy cakap "Ish, budak2 DQ pn byk tulis pasal cinta gak eh?" Aku tersipu2, "Entahla, aku rse diorang tengah nak bawa masalah remaja yg tgh melarat2 sekarang ni..couple!" Tapi mmg best r, serius ni..nice starting n keep improving ya! Owh, utk adk usrahku Ateh yg jga terlibat sama dlm tu, BRAVO..hehe..

Ingatkan nak letak gambar pemandangan dari tempat blaja n hostel ktorg (hostel tgkt 14, kmps tgkt 11).. Bleh nampak satu Key Ell tu! Tapi xsmpt nak amek, nak pndh nnt r kot.. Kalau kat DQ aku tgk tasik, skrg aku tgk arus kereta mse hafal tu.. best r, lagi2 mase subuh sbb tu je la waktu yg tenang .. angin menderu membawa bau hujan, langit mula kebiruan, cahaya matahari kelihatan di ufuk timur, bulan semakin samar dikejauhan, cahaya lampu2 jalan n bangunan, pandanganku pun tak terbatas dek jerebu yg melanda negara skrg.. tenang tau! DQian, jom la dtg sini ngulang..

"Ya Allah, berkatilah Syaban kami.. dan sempatkanlah kami untuk Ramadan ini" Akhirnya, Salam Ramadan.. ku mengharapkan Ramadan kali ini penuh makna,lalala.. moga malam kita dihiasi qiamullail, siang dgn membaca al-Quran, setiap masa dgn mengingati Allah! Owh, utk shbt fillah.. kejutkanlah aku, sesungguhnya aku sgt malu kpd Allah..
Wallahu'alam

No comments:

Post a Comment